Welcome

"Selamat Datang & Terima Kasih mengunjungi Blog Ibu aatif". Berkongsi tentang penyusuan susu ibu, kesihatan, kecantikan dengan supplement semulajadi
SHAKLEE.Semoga memberi banyak manfaat kepada semua.

Shaklee Independent Distributor di Bukit Beruang, Ayer Keroh,Durian Tunggal & Melaka, penghantaran pos seluruh Malaysia
// Musliha Yusoff // Id 866752 // 0136334183//musliha_aatif_shaiful@yahoo.com//


02/01/2013


FALL IN LOVE WITH MEALSHAKES SHAKLEE PART 2
***********************************

Mealshakes (French Vanilla) Shaklee memang marvellous + sangat BEST especially untuk anak-anak yang kurang selera makan, picky eater-tak nak makan sayur, tak nak makan ikan, juga terbukti BERKESAN membantu  kanak kanak yang mempunyai masalah semput atau astma, yang selalu demam-demam, selsema, batuk dan sebagainya..Nak tahu lebih lanjut berkenaan MEALSHAKES SHAKLEE boleh klik DISINI..^_^




Untuk entry kali ini saya nak berkongsi pengalaman seorang ibu yang telah memberikan anaknya MEALSHAKES Shaklee selama 5 bulan..keberkesanan dan tindak balas adalah bergantung kepada penerimaan individu, ada yang cepat dan ada yang mengambil masa.

Berkat kesabaran dan konsistent memberikan anaknya MEALSHAKES, akhirnya anak menunjukkan perkembangan positif. Walaupun pada 2 bulan pertama healing Crisis atau krisis penyembuhan yang dialami anak agak teruk iaitu mengalami selsema batu-batuk hingga muntah.Hinggakan ibu tak sanggup melihat keadaan anak.



Selepas 4 bulan ,pm yang diterima oleh saya dari ibu kanak-kanak tersebut:
"Alhamdulillah, x der lagi selalu sakitnya, mula2 dulu macam akk kata kot,,bru nak sesuaikan badan dia"...tahan lama jugak  eh,,ada lagi tak abis lagi..."..kalau ada offer bagitau k"..


Alhamdulillah berkat sabar ibu..

Bulan ke 5 (Disember 2012)
"anak org Alhamdulillah kak..jarang lah demam selsema SEMPUT HILANG TERUS, sejak minum tu belum pernah demam rasanya..syukur "



Hati ibu mana yang tak gembira dan bersyukur melihat perubahan anak yang tersayang.. Bak kata ibu tersebut " Sharing is caring ^_^"

In Sha Allah  saya cuba memberikan cadangan supplemen shaklee yang terbaik untuk anda..




Your Shaklee Independent Distributor
Musliha Yusoff
Id 866752
pm @ fb:Musliha Yusoff
sms/whatsapp :0136334183


*These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease

With Love,
Ibu_aatif










No comments:

Post a Comment