Welcome

"Selamat Datang & Terima Kasih mengunjungi Blog Ibu aatif". Berkongsi tentang penyusuan susu ibu, kesihatan, kecantikan dengan supplement semulajadi
SHAKLEE.Semoga memberi banyak manfaat kepada semua.

Shaklee Independent Distributor di Bukit Beruang, Ayer Keroh,Durian Tunggal & Melaka, penghantaran pos seluruh Malaysia
// Musliha Yusoff // Id 866752 // 0136334183//musliha_aatif_shaiful@yahoo.com//


10/06/2014


CINTA PERTAMA DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, syukur Ya Allah masih mampu menitipkan kata kata / tulisan dari hati dalam lembaran blog ini.

Tengok tajuk..tengok tajuk hehehe..tajuk macam formal je kan..tapi daku nak bercerita ni dalam mood santai santai je.jadi yang membaca pun sila lah bersantai ;) 

yang PERTAMA, kenal shaklee dah lama; dalam penghujung tahun 2011.Bermula dengan set penyusuan trial yang kecik molek comel iaitu:

Alfalfa
B complex
Vita c
Vita lea

Bila rasa dah sedap je makan, mula lah menambah nambah ambik, hehehe ambik? beli lah tak dapat free masa tu,sekarang je kalau ada beli BUY 6 FREE 1..

ESP 
Full pack set Menyusu

Tokey yang menjual pula dekat dengan rumah, kita berdekatan masa tu dengan Mama G, orang yang menjadi SID saya pada ketika itu hingga saya pun menjebakkan diri menjadi Shaklee Independent Distributor.

Kisah berjumpa dengan Mama G yang kecik molek pun masih tersimpan dalam ingatan; semangat 2 @ 3 kali naik bear hill sebab mencari rumah cik puan penjual hingga hampir waktu berbuka puasa sangat sangat lah.Lastly cakap

" kak, saya datang selepas berbuka ye"


Memang fokus masa tu menjayakan penyusuan anak sulung saya muammar aatif hingga 2tahun.Alhamdulillah saya memang tersenyum sampai telinga dapat menyusukan aatif sepenuhnya tanpa formula..Rezeki dari Allah, kita sebagai ibu boleh berusaha sebaik mungkin.

Menjadi ahli pun semasa itu hanya untuk makan sendiri je, tolong belikan untuk  kawan kawan yang berminat ^_^.Hinggalah saya agak serius untuk memulakan langkah bijak berbisnes pada jun 2012. Sebelum itu tak berapa nak pandai hahahaha..Peluang tu ada tapi tak nampak.Push factor ada tapi tak berani untuk push diri sendiri untuk keluar dari zon SELESA!!

Alhamdulillah, sekarang pun masih lagi ^_^

PENGGUNA TEGAR
SID TEGAR

juga

MASIH

MENYUSUKAN anak ke DUA dengan 

nutrisi penyusuan SHAKLEE



Dengan Cinta
Ibu aatif_awatif
0136334183



No comments:

Post a Comment